marți, 14 septembrie 2010

Turcia - Ziua 9

Daaaa, astazi a fost o super zi!

Am plecat in excursie de la 10:00 si ne-am intors la 20:30, numai bine pentru masa de seara.

Am fost mai intai la amfiteatrul de la Myra unde am vazut si mormintele lyciene din stanca. Tot acolo s-a mers la biserica Sf. Nicolae din apropiere (toate au mai fost vazute acum 2 ani).



Dupa asta am plecat spre Kekova, o zona cu un peisaj absolut minunat, printre cele mai spectaculoase drumuri din Turcia pe care am fost vreodata. Felul in care se imbina muntele cu marea este unul din atuurile acestei tari, iar drumurile ce strabat aceste peisaje nu fac decat sa puna in valoare perfect mediul ambiant. In Kekova (satuc, port la mare) am avut norocul sa dam de un turc care detinea o vechitura de salupa cu care ne-a plimbat vreo 2 ore pe mare, timp in care am vazut orasul antic scufundat, am facut plaja pe vas, am oprit intr-un golf unde am facut snorkeling si bine inteles s-au facut multe poze.




Din Kekova am plecat spre Kas, un orasel pescaresc (9600 locuitori) recomandat acum multi ani de patronul unui magazin de aur din Fethiye. Ii multumesc pe aceasta cale turcului respectiv ca ne-a deschis ochii asupra uneia din cele mai spectaculoase zone vazute vreodata in Turcia. Pe langa drumul de coasta din zona respectiva care este fantastic, multitudinea de insule, muntii abrupti si apusul de soare au constituit o imagine greu de uitat. Nu mi-as fi imagint ca exista asa ceva in sudul extrem al Turciei, imi pare rau ca nu am avut timp sa continui drumul de coasta spre Fethiye, s-ar fi inchis un cerc deschis acum cativa ani.




Maine cel mai probabil se va lasa cu noi batai la Monopoly, niste scuba diving si poate si niste tobogane la Aqua park (ca deh, m-a lasat spatele, deci e cazul sa il intepenesc din nou).
Pe maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu