vineri, 10 septembrie 2010

Turcia - Ziua 4

Buna...dimineata!

Tot incerc sa spun buna seara, dar trece ora 12 noaptea si devin confuz in privinta formulei de adresare...

Astazi n-avem poze din motive subiective, jumatate de zi fiind pe drum, cealalta dormind-o la hotel sau petrecand-o la restaurant. Stiu, scuze patetice, dar asta e.

Am plecat foarte devreme din Capadoccia si am stat vreo 6 ore si jumatate pe drum pana in Kemer in Antalya. Prima parte a drumului a fost destul de plictisitoare (era sa fac pana prostului pentru ca vreo 50-60km n-am avut nicio benzinarie) cu sosele prin pustietate si putine masini. Odata ce am trecut de Konya, am intrat printre niste munti bestiali si pe o sosea care a urcat pana undeva la 1600m, drum extraordinar de frumos care a tinut cam 150km. Ca sa nu va imaginati ca drumul prin munti a fost un fel de DN1 pe la Posada, toata lumea mergea cu 120-140km/h, serpentinele fiind suficient de largi pentru asta.

In fine, am iesit si din munti si am intrat pe plicticoasa sosea/autostrada dintre Manavgat si Antalya care a tinut 100km, s-a trecut foarte repede prin orasul Antalya (care are totusi 1 milion de locuitori) si am ajuns rapid in Kemer la hotelul nostru.

Prima strigare: hotelul e un fel de mini-oras (putem sa ii spunem si "resort" - cu "s"), extrem de populat si de agitat, cam prea agitat pentru ce ma asteptam eu sa fie. Multe piscine dar nu foarte mari, multe restaurante dar nu foarte cochete, multe cladiri imprastiate pe suprafete foarte mari. Nu stiu prin ce minune am primit niste camere in "terrace houses" care arata foarte bine si care au constituit surpriza placuta a cazarii, mai ales ca sunt intr-un capat linistit al mini-orasului. Surpriza neplacuta e ca internetul nu e gratis - cat de patetic poate sa sune asta la un hotel de 5* UAI, cand in grota de 0* (zero stele) din Capadoccia aveam wireless free?!?

Pe la magazinele si barurile din centru este foarte foarte foarte mare aglomeratia, de parca am fi la Mall in Bucuresti (ma rog, la noi la mall nu se vand ochelari de soare de 1300 euro - sau nu i-am vazut eu). Dupa cum radeam si cu Bobo mai devreme, am ajuns sa locuim intr-un mall fara sa vrem.

Seara (pe care am dormit-o in mare parte) a fost animata la hotel, o formatie se destrabala la unul din baruri, alta canta la fel de live pe un vaporash in port (in mijlocul apelor - audienta fiind pe mal).

Cam asta pentru inceput, maine va fi o zi plina (de zacut la soare si de poze)

Pe maine!

Later edit: revin cu 2 poze din ziua 4
- foc de artificii - pret de catalog - 8000 usd (negociabil banuiesc)


- concert pe vapor - super funky!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu