duminică, 12 septembrie 2010

Turcia - Ziua 6

Buna dimineata,

Astazi am stat prost la capitolul poze. Aparatul a stat bine mersi in camera in timp ce eu mi-am facut de cap pe plaja.

De doua zile iau sunt ciuca batailor la Monopoly (varianta cu carti), efectiv sunt singura persoana care nu a castigat nici un joc, deja incep sa cred ca se razbuna pe mine faptul ca am uitat tablele acasa si nu am cum sa il bat pe Bobo la jocul cu zaruri...ma roade rau asta...

Am inaugurat si Aqua Park-ul unde sunt cateva tobogane pe care m-as da toata ziua daca n-ar fi zeci de copii care sunt la coada in fata mea non stop...acolo a fost chiar misto, exceptand ca am ramas cu gatul intepenit dupa o aterizare mai dura in piscina (deh, batranetea).

Maine cred ca nu ma misc de la piscina, renunt la mare, nu de alta dar parca si-au dat intalnire pe plaja toate batalioanele de araboaice imbracate din cap pana in picioare (probabil la piscina nu au voie) si privelistea cu ele in apa nu e foarte imbietoare (no offence). Batalioanele au aterizat in hotel odata cu terminarea Ramadanului si sper sa dispara maine, odata cu terminarea weekendului.

Pe seara s-a mai animat treaba odata cu concursul de Miss unde a fost finala sezonului, adica toate castigatoarele saptamanale din aceasta vara au venit sa participe la alegerea gagicii supreme pe 2010. A iesit invingatoare de drept o fiinta din Kazahstan cred (stiu ca se urla incontinuu Kazahstan, sper sa nu ma insel), care cica a primit un cec de 50.000 de coco...dupa care am aflat ca sunt coco de-ai hotelului, adica un fel de credit pe care il folosesti in incinta, ceea ce pana la urma nu e rau deloc sa stai urmatorii 10 ani gratis in fiecare vancanta pe aici...

Datorita concursului de Miss intins la infinit s-a dus naibii White Party pentru ca ne costumasem corespunzator, sper sa se tina maine...de suparare am prestat niste baclavale dupa miezul noptii.

Pe final postez totusi 2 poze cu Bobo si Ana facute pe seara, prima pe un pod din cadrul hotelului, a doua e facuta la intrarea intr-un restaurant arabesc, in una din oglinzile de pe perete:


Ca urare de incheiere, la 2 dimineata, ce-as putea sa va spun? O dimineata placuta? O duminica cu soare? Noapte buna? Somn usor? Trezirea! (va las pe voi sa alegeti)
Pe maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu