luni, 13 septembrie 2010

Turcia - Ziua 8

Hello,

Da, spatele mi-a trecut, asa ca am putut azi sa inot linistit la piscina...si da, iar am luat bataie la Monopoly. Trebuie sa fac ceva cu cartile alea, sa le dau foc, sa le ascund, orice, dar sa nu le mai vad.
Maine plecam in excursie toata ziua, sper ca uita Bobo sa le ia cu el.

In alta ordine de idei, n-am facut nicio poza azi (cred ca sunt cel mai tampitzel fotograf ever - ma intrec in a face cat mai putine poze, nu cat mai multe)...am stat sudat pe sezlongul de la piscina si nu m-am dat dus toata ziua. A fost super cald, s-a mancat foarte bine, s-a inotat mult, ne-am prajit cu totii la soare, cu toata crema noastra cu factori de la 30 in sus. A inceput metamorfozarea in ciori, asta e clar.

Seara s-a incheiat cu concert live de muzica greceasca urmat de un spectacol de dansuri traditionale turcesti. Pentru cine nu a mai vazut un astfel de spectacol e dragut, restul cred ca isi lasa venele lungi, ca toate show-urile de genul asta sunt cvasi-identice.

Maine o sa mergem vreo 300 de km si o sa vedem locuri frumoase (sper). Aaa, si o sa am si aparatul foto cu mine...deschis...cu card gol...deci fac poze...

See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu